EVERYBODY MOVE

Kul kväll med amanda, riktigt kul!    JAG PRATADE MED KATRIN ZYT...... F.D SCHULMAN, okej så här lång det till.
Jag och amanda delade ut flyers efter showen om Ambras dansskola, hon och Bingo och nåt barn var där, sen hade hon gått förbi oss så pass många gånger och smilat mot oss så när hon gick förbi sista gången så sa jag
- Ursäkta, men jag måste bara fråga, vill du lära dig dansa?
- Eh, ja, eller vadå?
- Det är en dans audition för Ambras dansskola.
- Bröst?
- Nej, en dans audition för Ambras dansskola
- Vadå en audition?
- Ja
- Haha, okej, vad händer om man klarar den då?
- Då får du vara med i hennes dansskola
- Jaha okej, kan jag ta en sån här eller?
- Ja, visst.
- A, Hejdå
- Hejdå

Respekt eller vadå?   Och det roligaste var, att jag och min syster hade haft en djuup diskusion om henne, jag sa bl a att hon var körd i huvvet...
BUSIGT, snart ska amanda skicka bounce låtarna,
C YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0